29 Haziran 2011 Çarşamba

TFF Acıbadem

"Türkiye Futbol Federasyonu başkanlığına aday olan Mehmet Ali Aydınlar, yönetim kurulu aday listesinde yer alacak isimleri tanıttı." diye başlayan haberlerde gözüme çarpan yönetim kurulu adaylarından ziyade bu adayların, önünde Acıbadem yazan bir kürsünün arkasında toplanmış olmaları oldu.

Fenerbahçe Bayan Voleybol Takımı'na verdiği destekle, takımın son iki senede yakaladığı başarıların en büyük mimarlarından biri olan Sayın Mehmet Ali AYDINLAR'ın basın toplantısını Acıbadem Sağlık Grubu'nun reklamı arkasında yapmasına anlam veremedim.

Benim bu resimden anladığım, Fenerbahçe Bayan Voleybol takımı ile birlikte büyüyen Acıbadem markasının yeni dönemde Türk Futbolu ile birlikte büyümesinin peşinde olunacağıdır.

Bu görüntü benim hoşuma gitmedi. Dilerim Türk Futbolu için hayırlısı olur.

1 yorum:

  1. Bütün kulüplerin adı Fenerbahçe başkanlığıyla anılan bir isim üzerinde birleşmesi pek nadir rastlanacak bir durum. Hayırlısı olsun.

    Diğer taraftan Aydınlar'ı voleybol takımıyla şimdiye kadar sadece başarı odaklı bir yönetici olarak tanıdık. Şimdi çok daha geniş kapsamlı bir proje var önünde. Fenerbahçe voleyboluna alt yapı seviyesinde katkısı üst yapıdaki başarılarla oyunun reklamını yapmaktan öteye gitmedi. Bu nedenle benim en çok merak ettiğim Türkiye'de çok fazla göz önünde olmayan alt ligler, altyapılar, teknik direktör ve hakem eğitimi konularında yapacakları olacak.

    Süper lig ile ilgili ise yabancı kontenjanının Beşiktaş'ın içinde bulunduğu duruma göre şekillenmemesi tercihimdir.

    YanıtlaSil

Blog Widget by LinkWithin