17 Ağustos 2009 Pazartesi

Kamp Bedeli = 1.5 milyon €

Diego Lugano
Mehmet Aurelio Fenerbahçe'den ayrılınca fırtına kopmuştu. Ardından da geçen sezon kötü gidişin sorumlusu olarak Aurelio'yu gönderen yönetim gösterilir oldu. Tribünler kötü sonuçlardan sonra Tuncay, Zico ve Aurelio'ya tezahüratlar yaptı. Sonuçta bu üç ismin gidişinin de tamamen yönetimin cimriliği yüzünden olduğunu düşünen çok insan var. Dillerde dolaşan da "Yönetim 1 milyona kıysaydı bunlar olmazdı" sözleri.

İster inat deyin, ister ısrar, isterse duruş; Fenerbahçe yönetimi Lugano transferinde de aynı tutumu sergiledi. Lugano yıllık 4 milyon € gibi uçuk bir rakamla masaya oturunca pazarlık bile yapılmadan Uruguaylı'ya yol gösterildi. Lugano yaz boyunca dolandı durdu, en son Avrupa'daki kulüplerden istediği yıllık ücret 2.5 milyon €'ya kadar düştü ama yine kendine bir takım bulamadı. Çabuk ve cömert davranmazsak İtalyan devlerine kaptıracağımıza kesin gözüyle bakılan Lugano'dan bahsediyoruz. Aylar sonra tıpış tıpış Fenerbahçe'ye geri döndü. Şimdi Fenerbahçe yönetiminin tavrını, kendi içinde bambaşka sebepler barındırsa da Aurelio, Zico ve Tuncay'ın ayrılışlarını daha sağlıklı değerlendirebiliriz sanırım.

Yaz başında önemli bir kesim Lugano'nun ne pahasına olursa olsun takımda tutulması gerektiğini düşünüyordu. Bu furya Galatasaray maçında yaptığı sorumsuz hareket nedeniyle biraz duruldu neyse ki. Belki de o hareket nedeniyle değeri düştü. En azından ben dahil birçok Fenerbahçeli için "olmasa da olur" kıvamına geldi. Yine de yönetim Lugano için yapılan tezahüratlar, hazırlanan pankartlar ve baskılara yenik düşüp "ver kurtul" zihniyetini takip etseydi bugün Lugano fazladan kampa katılmış olurdu belki. Peki Lugano'nun 4 milyon aldığı takımın Gol Kralı, Kaptan Semih'in seneye pazarlığı 5 milyondan açmayacağını kim garanti edebilirdi?

1 yorum:

  1. Cok dogru tespitler, en bastan beri ayni düsünceleri tasidim ben de...

    YanıtlaSil

Blog Widget by LinkWithin