20 Mart 2010 Cumartesi

İade-i İtibar

Eleştiri adı altında sarf ettiğimiz sözlerin bazen ne kadar acımasızca ve tartmadan dile geldiğini birşeyleri kaybedince anlıyoruz. Sık sık düştüğümüz bu hatayı tekrarladığımızı bugün bir kez daha farkettim. Tanjeviç'in basına yansıyan rahatsızlığıyla ilgili haberleri okuyunca düşündüm de, bir Fenerbahçeli olarak Fenerbahçe'nin koçuna destek vermek bir yana hakettiği saygıyı göstermedik, hatta zaman zaman onun da bir insan olduğunu unuttuk.

Bugün kaybedilen Tanjeviç'in sağlığı oldu. Yine de istifa edeceğiyle ilgili söylentilere inanmak istemiyorum. Ümit ediyorum ki Saraybosnalı koçun dönüşü, onun savaşçı takımlarının yaptığı geri dönüşlerden daha ihtişamlı olacaktır. Kazanılmayı bekleyen daha çok kupa ve madalya var. Büyük Fenerbahçe'nin büyük koçuna acil şifalar diliyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin